کیورد بین

برای هر آنچه که باید بدانید

کیورد بین

برای هر آنچه که باید بدانید

آهنگ پیشنهادی

سیمرغ طلایی |

امروز میخوام این اهنگ رو بذارم براتون

امیدوارم خوشتون بیاد

اهنگ سیامک عباسی به نام دیوونگی

اینم تکست اهنگ:

 

چرا چـشـمـای من خیسه؟
چرا عـکـساتـو می بـوسم؟
مـثـه بـاغی که خشکـیـده
دارم از ریـشـه می پـوسم
مـثـه دیـوونــه هـا گـیجــم
همش بـیـهـوده می خـنـدم
دو تـا عـاشـق که می بینم
سـریع چـشـمـامو می بندم
خـودم داغـــم نمی فـهـمـم
زمان راحـت جـلـو میره
می خوام چـیـزی بگـم اما
گـلــومُ بـغــض می گـیـره
یعنی دیــوونـگــی ایـنــه؟
یعنی من دیگـه دیوونه َم؟
چـرا هـر روز سـاعت ها
به عکست خیره می مونم؟
می خوام دیـوونه بـاشم تا
بـه ایـن دنـیـا بـفـهـمـونم
مـیـون ایـن هـمـه عـاقـل
فقط من گیج و دیوونـه َم
تـوُ ایـن روزای دلـتنگی
دارم هـر لحظه می بـارم
آخه دیوونگی چاره ست
واسه دردی که من دارم
جــواب ایـن چـراهــا رو
تـویی که خوب می دونی
نمی تــونــم ازت رد شــم
تـویی که خـوب می تونی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.