کیورد بین

برای هر آنچه که باید بدانید

کیورد بین

برای هر آنچه که باید بدانید

ســالــها بــعــد

سیمرغ طلایی |

ســالــها بــعــد
من در کنار یک زن زندگی میکنم
زنی که اسمش در شناسنامم ثبت شده
و همسر من محسوب میشود
زنی که شاید من مرد رویاهاش باشم اما
او هیچوقت زن رویاهای من نمیشود چون
رویایی ترین کسی که میخواستم تو بودی
جسمم کنار او میخوابد اما ، افکارم در کنار تو
ســالــها بــعــد
بی هوا وقتی یادت میوفتم
فقط به این فکر میکنم که خوشبختی یا نه ؟
شاید اسم تو را گذاشتم روی دخترم
ســالــها بــعــد
من مردیم که از عذاب وجدان دارد میمیرد
مردی که به تو فکر میکند اما ، کنار یک زن دیگرست
مردی که به دوست داشتن های زن دیگر پاسخ میدهد اما ، نه از ته دل
ســالــها بــعــد
وقتی همه خوابند
میرو م در آشپزخانه و یک نخ سیگار روشن میکنم
در آن نور کم سوی چراغ خواب به تو فکر میکنم
از سیگارم کام های عمیق میگیرم
و به این فکر میکنم که زندگیم چجوری میشد اگه تو همسرم بودی ؟
در حالی که دارم در فکرت غرق میشوم ، سیگارم رو به اتمام است
و من با عذاب و با دلی پر از غم
باید بروم کنار زنی بخوابم که همیشه آرزو میکنم تو جای او بودی
ســالــها بــعــد این موقع
تو کنار کسی هستی که دوستش داری اما
من کنار کسی هستم که فقط باهاش هم خونم
ســالــها بــعــد
مردی هستم با موهای سفید و چهره ای خسته
مردی که خیلی ها میشناسنش اما
او با هیچکس جز یاد تو آشنا نیست . . .

  • سیمرغ طلایی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.