کیورد بین

برای هر آنچه که باید بدانید

کیورد بین

برای هر آنچه که باید بدانید

یک دکلمه زیبا

سیمرغ طلایی |

سلام دوستان امروز یک دکلمه زیبا به اسم (شب رفتنت) گذاشتم حتما دانلود و گوش بدید شرط می بندم به گریه میفتید .

 

 

دریافت

  • سیمرغ طلایی

یک دکلمه زیبا

نظرات  (۱۷)

salam...vagheeeeeeean matalebe ghashangi darid...age ba tabadol link moafeghi khabaram kon...moafagh bashi
  • مهشید شفیعی
  • رفت؟
    بسلامت.
    من خدانیستم بگویم100باراگرتوبه شکستی بازآی
    آنکه رفت به حرمت آنچه باخودبردحق بازگشت ندارد
    رفتنش مردانه نبودلااقل مردباشدبرنگردد
    خط زدن برمن پایان من نیست
    آغازبی لیاقتی اوست
    آره هیچوقت فراموش نمیشه ازدلم آههههههههههههههههه
    پاسخ:
    mer30 baray nazare zibat
    سلام !! پویا جان سعی می کنم تا جمعه واست درستش کنم !! یه زره سرم شلوغه !!! راستی پولش هم اگه بریزی به حساب 2500 ت و  اگر شارژ بدی می شه 3000 ت 
    شارژ ایرانسل هم باشه ! هروقت درستش کردم خبرت می کنم
    واقعا اهنگش عالی بود باهاش گریه کردم
    kheyli khob bodddddddd
    aliiiiiiiiiiiiiiii bod
    سلام سیمرغ جان، بنر شما اصلاح شد.
    پاسخ:
    mer30
    عزیزم خیلی بزرگه وبم به هم میریزه ...
    اگه خواستی تبادل لوگو کنیم تو همون اندازه یلوگوی من بساز بده تا بذارم...
    سلام دوس داری نبادل لینک کنیم؟
    سلام دوست من چند وقتی نیستی
    در مسابقه انتخاب وبلاگ برتر شرکت کردم امید وارم یاری کنید
    پاسخ:
    حتما
  • شکلات صورتی
  • سلووووووم وب قشنگی داری به دنیای فانتزی منم یه سر بزنhttp://fantzeii.blogfa.com/
    پاسخ:
    hatman azizam 
    شما هم لینک شدید
    پاسخ:
    ok aziz

    نه دوست من فقط تبادل لینک انجام می دم اگه تمایل داشتی اطلاع بده

    nojavan15.mihanblog.com

    سلام عزیزم

    میخوای آمار بازدید وبلاگت بره بالا جوری که آمارگیرت منفجر بشه؟ دنبال رنک دو رقمی الکسا هستی؟ دوست داری آمار بازدیدات سر به فلک بذاره؟ افزایش بازدید 20000 تا 50000 بازدید در روز رو میخوای؟ همه اش هم رایگان!!! پس زود به لینک زیر برو و ثبت نام کن. وقتی که ثبت نام کردی و وارد اکانتت شدی راهنما رو بخون متوجه میشی که تو چه سایت افزایش بازدید معرکه ای ثبت نام کردی!!!  اینم لینک ثبت نام:

    http://p30rank.ir/signup.php?ref=1093582

    راستی یادت باشه بعد از وارد کردن وبلاگت اونجا حدود 24 ساعت طول میکشه تا بازدید فعال بشه

    موفق باشی عزیزم :*

     

    خیلی زیبا بود دوست عزیز، وبلاگ جالبی داری ..
    موفق باشی
    پاسخ:
    mer30 azizam
    قشنگه ... متشکرم
    پاسخ:
    mer30 azizam 
  • سرزمین سکوت
  • من عاشق این دکلمه ام..
    پاسخ:
    mer30 aziz.:)

    ارسال نظر

    نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
    اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.