کیورد بین

برای هر آنچه که باید بدانید

کیورد بین

برای هر آنچه که باید بدانید

یهـو

سیمرغ طلایی |

بعضی آدمهــــــا یهـو میــان
یهـو زندگیـتـــــو قشنگ میکنن
یهـو میشن همــــــه ی دلخـوشیت 
یهـو میشن دلیـل خنــــــده هات
یهـو میشن دلیل نفس کشیــــدنت 
بـعــــد همینجـوری یهـو میــــــرن 
یهـو گنـــــــــــد میـزنن بـه آرزوهــــات 
یهـو میشن دلیل همــــــــه ی غصــه هات و همـــــــه ی اشکات
یهـو میشن سبب بلا

  • سیمرغ طلایی

نظرات  (۲)

  • شاپرک تنها
  • میشه ازت خواهش کنم ایندفعه تو نظرات آدرس وبت رو بنویسی تا من هر دفعه مجبور نشم صفحه وبم رو باز کنم تابتونم جوابتو بدم،اگه این کارو بکنی واقعا ازت ممنون میشم
  • شاپرک تنها
  • اینطوری فکر میکنم،یه عشق واقعی فکر میکنم در طول زمان به وجود میاد ،طول زمان یعنی خیلی و اصلا فراموش شدنی نمیتونه باشه،اصلا ها نه یکی دو سال.من فکر میکنم یه حس زودگذره،میدونی اینکه از یکی خوشت بیاد و بعد با اخلاقش آشنا بشی ممکنه دوست داشتن رو زیر سوال ببره،عشق واقعی اینه که اخلاقاش برات جالبه،رفتارشو دوست داری و اگه اینطوری باشه کم کم میبینی بدون اون نمیتونی زندگی کنی و هیچکس نمیتونه جای اونو برات پر کنه،البته این نظر منه.امیدوارم با کسی ازدواج کنی که واقعا اینطوری بهش احساس پیدا کنی،چون اونوقت میدونی اخلاقاشو دوست داری،میتونی همینجوری که هست قبولش کنی و اگه در یه موقع بحرانی یه برخورد خاصی از خودش نشون بده میتونی بپذیری.تقریبا مث حس مادر و فرزند و خواهر و برادر،البته با کمی تفاوت.

    ارسال نظر

    نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
    اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.